Direct naar de inhoud

Contact

Contact met het OndernemersPortaal

Telefoon
14070
Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur
Postadres
Gemeente Den Haag
Postbus 12 600, 2500 DJ Den Haag
E-mail
ondernemersportaal@denhaag.nl
Wij reageren binnen 24 uur

Welke diensten vind je wanneer op het OndernemersPortaal?


Bureau zelfstandigen (SZW) – voor als je als ondernemer financiële ondersteuning of coaching zoekt. Dagelijks van 9.00 tot 16.00 uur.

Horecabalie (DPZ) – voor alle vragen, aanvragen en wijzigingen over horeca- en drankvergunningen en exploitatievergunningen. Dagelijks van 9 tot 16 uur.

Vergunning en Toezicht (DSO) – voor vragen over de omgevingsvergunning. Woensdag van 9.00 tot 12.00 uur. Of maak een afspraak met een projectinspecteur via het telefoonnummer 14070.

APV-Vergunningen (HHO) – voor vragen over terrasvergunningen, Incidentele Private Markten en inname gebruik openbare weg. Niet op het OndernemersPortaal aanwezig. Dagelijks bereikbaar per e-mail: apv-vergunningen@denhaag.nl.

Het OndernemersPortaal (DSO) – voor alle ondernemersvragen. Dagelijks van 9.00 tot 17.00 uur.
Voor vragen over bedrijventerreinen kun je via een medewerker van het OndernemersPortaal in contact komen met een accountmanager bedrijventerreinen.

Contact met de Bedrijfscontactfunctionarissen

Zuidwest
Rick Teunissen
+31650161633
rick.teunissen@denhaag.nl

Laak
Mustapha Habchi
+31625726499
mustapha.habchi@denhaag.nl

Schilderswijk en Transvaal
Tahar Kramti
+31625721296
tahar.kramti@denhaag.nl

Lees hier meer over hoe de Bedrijfscontactfunctionarissen jou kunnen helpen met je bedrijf.

Contact met de afdeling Parkeren

E-mail
Parkeervergunningen@denhaag.nl
Wij reageren binnen 5 werkdagen
Brief
Gemeente Den Haag, afdeling Parkeren
Postbus 12651, 2500 DP Den Haag

Contact met Den Haag Werkt

Telefoon
(070) 752 77 50
Maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 17.30 uur

E-mail
denhaagwerkt@denhaag.nl
Wij reageren binnen 24 uur

Klacht indienen over de gemeente

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van de gemeente Den Haag? Dan wil de gemeente dat graag weten. Je klacht kan gaan over de manier waarop de gemeente haar taken uitvoert, maar ook over hoe je bent behandeld door een medewerker.